Month: July 2013

  • GS-1 upgrade

    數月前去番Headamp網站睇吓Justin最近有咩搞作,原來佢終於完成咗套新modules(講咗7、8年有多),所有產品會全換上依款新modules,於是我口痕問吓Justin我部舊GS-1可唔可以換,估唔到佢又接受order喎,你對舊客咁好service我梗係即訂,佢仲好快手即用USPS寄俾我。但原來世事係唔會咁如意,件郵包寄出近兩個月都收唔到,只係Track到件貨停响Chicago就停咗喺度,於是我分開問香港同美國郵政係咩問題,答案當然全部係遊花園,喺冇辦法底下只有用chain e-mail戰略日日追Justin,個多星期後佢收番件貨,原來佢地址寫漏好很多資料,我之後就極力要求佢用Fedex同寫足地址再寄出,最多費用我付,佢冇錯係應承你,不過一路拖到你想打X佢,於是又再用chain e-mail戰略日日追,最後今日終於收到。依個週未可以A/B吓新舊modules嘅分別。

  • 初試土炮

    冇買耳機補品都有一段日子,唔係條Silver Dragon壞到冇得整我都唔想揾,另一原因係坊間實在太多所謂發燒線真係好呃錢,再加上隔山買牛又好冒險,所以用得到我都唔想再揾。直到昨日試過朋友帶來嘅新線,試過後發現原來土炮都有好嘢,牌子叫labkable,所以就親身上舖睇吓咩料,由於太耐冇蒲,心情有小小似以前newbie嗰時,好唔好意思咁問位四眼哥哥有冇CM線試,好彩位四眼哥哥好好客,一手攞兩條線俾我任試任玩,(原來香港線舖都有service),試咗一陣,個人較喜歡條Silver Shadow ,聲底有小小似我之前用過嘅SXC,(SXC曾係我最愛,分析同音樂感好豐富,但線身真係太硬,出外好唔方便 )相反Silver Shadow線身較軟,音色比較平衡,手工亦唔錯 ( 同條silver dragon比真係天同地 ) 所以我好快咁决定入一條試試。就咁…又有新玩具~~~