July 12, 2011

  • 又來銀龍

    用咗ALO SXC IEM Cable一排,聲底係好因嫌線身太硬,出街用不太方便,最近得知Moon Cable有條Silver Dragon IEM新線,見不太貴就姑且訂條試一試,今次Drew哥今次好快手,落order到手前後不用兩星期,煲一排又可以同條ALO SXC拼一拼。

    包裝真係簡陃到冇朋友,求其用個窑纣袋加張紙就算….

    線身非常柔軟,造工倘算合格

    個接口位較ALO SXC實凈,之前用ALO條線放袋後週不時”脫線”,成日驚趺失,又有時要喺袋度揾一大輪,真係用到一額汗,睇吓呢條銀龍可唔可以”咬實”隻耳機。

Comments (2)

  • 聲音如何?比起原裝JH線和alo那條硬到飛起的sxc
    原裝線身太軟了,還是未想換住

  • 音質偏向斯文,冇SXC咁澎拜,中規中矩,只係聽rock等high tension音樂可能會嫌唔夠爽,不過線身柔軟度,就算捲埋一團都唔會好似JH線咁成組線分離,都ok~

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *