January 5, 2013

  • 通血管機 Blue Horizon

    眨吓眼原來個Blog冇update成年,2012年需入咗幾件玩具,但最驚喜嘅只可數 47 labs嘅 0247 headamp,不過因舊年聽歌時間太短,部amp仲未完全開哂聲,所以唔會寫review住。

    另一原因係我已逐漸轉向兩聲道發展,所以我決定冒住全年捱食樹皮下購置Chord嘅前、後級,好彩因緣下俾我用筍價揾到部5000前同部4000後,有朋友問因咩事轉玩兩聲道?我只答其中一樣係因為佢 Franco Serblin Accordo~~

    當然,玩兩聲道前嘅準備功夫唔可以太馬虎,好在經多年玩落嘅線材、器材大部份都可用得番,放血都唔會放盡。

    準備之一係要將我所有血管(線材)通一通,所以揾咗一部叫Blue Horizon Proburn嘅器材幫手,說明信寫最好burn佢24~48小時,機身上除咗冇電源線接頭,機身細細但基本上有齊哂XLR、RCA、Speaker Terminals接頭,所以我全部駁哂上去費事煩,結果係點?要等下星期安置好先知啦。

     

    其實接哂所有線都幾壯觀,成隻大蜘蛛咁~~

     

     

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *