July 16, 2013

  • 初試土炮

    冇買耳機補品都有一段日子,唔係條Silver Dragon壞到冇得整我都唔想揾,另一原因係坊間實在太多所謂發燒線真係好呃錢,再加上隔山買牛又好冒險,所以用得到我都唔想再揾。直到昨日試過朋友帶來嘅新線,試過後發現原來土炮都有好嘢,牌子叫labkable,所以就親身上舖睇吓咩料,由於太耐冇蒲,心情有小小似以前newbie嗰時,好唔好意思咁問位四眼哥哥有冇CM線試,好彩位四眼哥哥好好客,一手攞兩條線俾我任試任玩,(原來香港線舖都有service),試咗一陣,個人較喜歡條Silver Shadow ,聲底有小小似我之前用過嘅SXC,(SXC曾係我最愛,分析同音樂感好豐富,但線身真係太硬,出外好唔方便 )相反Silver Shadow線身較軟,音色比較平衡,手工亦唔錯 ( 同條silver dragon比真係天同地 ) 所以我好快咁决定入一條試試。就咁…又有新玩具~~~

     

     

     

     

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *