Month: May 2010

  • Ray Samuels Apache墬機

    Ray哥,你唔好再玩我,部機整咗不下十次,來來回回的運費夠我買隻新耳筒,今次又話幫我check好先寄返來,但又再舊病復發,左邊道出電流聲,好彩我今次醒目,一聽唔對路立即將隻HD800拔走,之後再用番隻ipod白兵來試,一試果然又有料到,左耳driver有熱量,跟手燒單元,部PK Apache已KO我隻010(我仲考慮點修),今次好彩冇燒另一隻,產品咁嘅QC,我以後點信你!真係唔爆粗唔得!DLLM $%*$我對此品牌信心已直插谷底!

    我另一部amp GS-1,同是美國出品,需然Justin老兄手腳慢,但我用了三年仲咁好聲兼未曾壞過,唔該阿Ray哥你反省吓!

    下星期試吓部SPL Phonitor先,部Apache就算醫返都打入冷宮!